Având în vedere că CDT Provita S.R.L îşi desfăşoară activitatea în cadrul unui sistem de management al calităţii care impune satisfacerea cât mai deplină a cerinţelor şi aşteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a completa acest chestionar care conţine întrebări relevante pentru noi.
În situaţia în care vreţi să menţionaţi aspecte pozitive/negative despre îmbunătăţirea îngrijirilor medicale din timpul spitalizării, vă rugăm să le enumeraţi la rubrica „ Alte menţiuni”.
Pentru situaţiile pacienţilor fără discernământ temporar sau constant sau pentru copii, chestionarul de evaluare feedback/satisfacţie a pacienţilor se va completat de către aparţinător. În acest caz se va completa Anexa nr. 3.1.
Modalitatea de răspuns este prin a marca, la fiecare întrebare, casuta care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare întrebare necesită un răspuns.
Chestionarul este confidenţial/anonim şi vizează doar prelucrări statistice, care au ca obiect înţelegerea opiniilor dumneavoastră cu privire la calitatea serviciilor oferite de unitatea sanitara.
Vă mulţumim anticipat pentru implicarea dumneavoastră în acest demers important!
Formular Evaluare Satisfactia Pacientului
Va rugam sa selectati tipul de serviciu de care ati beneficiat:
Doriti sa aflati detalii despre investigatii si costuri pe care nu le gasiti in lista de preturi? Ne puteti transmite aici solicitarea dvs si vom reveni cu un raspuns cat mai curand posibil.