Skip to main content

Stimate pacient,

Având în vedere că CDT Provita S.R.L îşi desfăşoară activitatea în cadrul unui sistem de management al calităţii care impune satisfacerea cât mai deplină a cerinţelor şi aşteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a completa acest chestionar care conţine întrebări relevante pentru noi.

În situaţia în care vreţi să menţionaţi aspecte pozitive/negative despre îmbunătăţirea îngrijirilor medicale din timpul spitalizării, vă rugăm să le enumeraţi la rubrica „ Alte menţiuni”.
Pentru situaţiile pacienţilor fără discernământ temporar sau constant sau pentru copii, chestionarul de evaluare feedback/satisfacţie a pacienţilor se va completat de către aparţinător. În acest caz se va completa Anexa nr. 3.1.

Modalitatea de răspuns este prin a marca, la fiecare întrebare, casuta care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare întrebare necesită un răspuns.

Chestionarul este confidenţial/anonim şi vizează doar prelucrări statistice, care au ca obiect înţelegerea opiniilor dumneavoastră cu privire la calitatea serviciilor oferite de unitatea sanitara.

Vă mulţumim anticipat pentru implicarea dumneavoastră în acest demers important!

Formular Evaluare Satisfactia Pacientului

Va rugam sa selectati tipul de serviciu de care ati beneficiat:

Satisfacția pacientului - Spitalizare de zi

Intrebarile marcate cu * sunt obligatorii.

Date demografice

Mediul de rezidenta

Satisfacția pacientului - Consultatie medicală

Intrebarile marcate cu * sunt obligatorii.

Date demografice

Mediul de rezidenta

Satisfacția pacientului - Spitalizare continua

Atenţie! Opiniile exprimate de dumneavoastră în cadrul chestionarului trebuie să se refere doar la această internare.

Date statistice, vă rugăm completați!

Intrebările marcate cu * sunt obligatorii.

1. Cât de mulțumit sunteți, în general, de...?

2. În ce măsură următoarele afirmaţii despre medicul care v-a tratat sunt adevărate?

3. În ce măsură următoarele afirmaţii despre asistentele medicale/asistenţii medicali sunt adevărate?

4. La internare:

5. Pe perioada internării:

6. Cum apreciaţi, din punctul de vedere al confortului, următoarele condiţii din spital?

8. Vi s-a explicat că puteţi sesiza, orice faptă care încalcă etica sau deontologia medicală (atitudine lipsită de profesionalism, lipsa consimţământului informat al pacientului, alte încălcări ale drepturilor pacientului, condiţionarea actului medical ş.a.)?

9. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele servicii:

10. La explorările funcţionale care vi s-au recomandat aţi fost însoţit de:

11. De la serviciul internări până în salon ați fost însoțit de:

12. Aţi fost instruit asupra modului în care trebuie să primiţi medicamentele si riscurile aferente?

13. Vă declaraţi mulţumit despre modul în care aţi fost informat cu privire la aplicarea planului de ingrijire?

14. Vă declaraţi mulţumit despre modul în care aţi fost informat cu privire la diagnostic, la cum va decurge investigaţia, modul în care trebuie să respectaţi medicaţia, modul în care vi s-au prezentat efectele adverse şi/sau riscurile pe care medicamentele sau procedurile admistrate le vor avea asupra dumneavoastră?

15. Deciziile cu privire la stabilirea și planificarea planului de investigații, a planului de tratament au fost luate după ce ați fost informat și ați fost consultat în acest sens?

16. În timpul internării s-a ținut cont de convingerile dumneavoastră religioase?

17. Dacă ar fi necesar să vă reinternaţi, v-aţi mai adresa spitalului nostru?

18. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele servicii:

19. Calitatea hranei și a serviciilor de servire le apreciați ca fiind pe măsura așteptărilor dumneavostră?

20. De câte ori pe zi s-a făcut curăţenie în salonul dumnavostră?

Vă mulțumim!

Notă: Colectarea informaţiilor pe baza prezentelor chestionare se face cu respectare prevederilor art.12 din Legea 677-2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi
libera circulaţie a acestor date, cu modificările şi completările ulterioare.

Satisfacția pacientului - Investigatii medicale

Intrebarile marcate cu * sunt obligatorii.

Date demografice

Mediul de rezidenta

Satisfacția pacientului - Recuperare medicala

Intrebarile marcate cu * sunt obligatorii.

Date demografice

Mediul de rezidenta

Close Menu