Prima pagină » Cariere
Cariere
Pentru că suntem pasionați de ceea ce facem, îi vrem pe cei care ne seamănă alături de noi.
“Nu suntem perfecți, dar ne pasă și vrem să ajungem acolo! Și, pentru că suntem pasionați de ceea ce facem, îi vrem pe cei care ne seamănă alături de noi! Pentru că asta ne modelează ca profesioniști, de la cât învățăm, până la cum aplicăm apoi ceea ce știm.”
Ovidiu Nicolae PaleaFondator Provita
Dacă activezi în domeniul medical ești pasionat și consideri meseria noastră o vocație și nu doar un loc de muncă vrei să lucrezi cu cele mai noi și performante echipamente medicale vrei să fii coleg cu medici cu renume și pregătire internațională atunci locul tău este alături de noi!
Asistent Medical Bloc Operator
Locație: București
Ne dorim un nou coleg cu o atitudine pozitivă, entuziast, empatic, perseverent, motivat, bun comunicator, flexibil, cu încredere în forțele proprii și dornic să se dezvolte profesional.
Candidatul Ideal
- Studii de specialitate;
- Autorizație de liberă practică și asigurare malpraxis – documente valabile;
- Experiență minim 1 an pe o poziție similară;
- Cunoașterea instrumentarului, aparaturii și a materialelor din blocul operator;
- Cunoașterea conținutului truselor;
- Abilități foarte bune de comunicare și atitudine pozitivă;
- Rapiditate și precizie în execuție, dexteritate manuală;
- Spirit de colaborare și capacitate de concentrare;
- Prezență agreabilă, amabilă, politicoasă și promptă, orientată spre nevoile pacienților.
- Descrierea jobului
- Pregătirea blocului operator și a instrumentarului specific pentru intervențiile chirurgicale;
- Asigurarea sterilizării tuturor instrumentelor medicale și suport pentru personalul medical de specialitate;
- Asigurarea aprovizionării cu materialele și necesarul zilnic înainte de inceperea programului operator;
- Întreținerea și verificarea aparaturii din interiorul blocului operator;
- Respectă protocoalele din blocul operator privind circuitele, purtarea echipamentului specific sălii (filtru, bonetă, mască, saboți, ochelari);
- Răspunde de modul de utilizare a echipamentului și de buna funcționare a aparaturii din dotare, precum și de inventarul din blocul operator;
- Respectă Codul de etică al Ordinului Asistenților Medicali;
- Respectă și aplică normele prevăzute în Ord. MSP nr.261/2007 privind asigurarea curățeniei, dezinfecției, efectuarea sterilizării și păstrarea obiectelor și a materialelor sanitare, precum și a normelor prevăzute în Ord. MS nr. 916/2006, respectiv Ghidul practic de management al expunerii accidentale la produse biologice privind prevenirea și combaterea infecțiilor nosocomiale;
- Utilizează și păstrează în bune condiții echipamentele și instrumentarul din dotare, supraveghează colectarea materialelor și instrumentarului de unică folosință utilizat și se asigură de depozitarea acestora în vederea distrugerii.
Programul de lucru, 2 ture: tura 1 – 07.30 – 16.00, tura 2: 12.00 -20.30, 30 minute pauză de masă; o săptămână/lună, de L-D, program de muncă de tip On-call/consemnare la domiciliu, cu revenire/venire la locul de muncă, în cazuri excepționale.
Locație: Spital privat, București, Sector 2, zona Metrou Piața Muncii
Beneficii:
- Salariu fix (in funcție de experiență)
- Tichete de masă;
- Indemnizație de tip On-call;
- Asigurare de sănătate;
- Training de specialitate.
Biolog Specialist Hematologie
- Studii de specialitate finalizate (facultatea de biologie);
- Experiență de lucru, minim 2 ani, într-o clinică medicală, pe o pozitie similară;
- Certificat de membru al organizaţiei profesionale al Ordinului Biologilor, Biochimiștilor, Chimiștilor din Sistemul Sanitar în România, vizat la zi (legea nr.460/12.11.2003);
- Abilități de comunicare foarte bune și spirit de lucru în echipă;
- Prezență agreabilă, politicoasă și promptă, orientată spre nevoile pacienților;
- Cunoștințe operare PC (Word, Excel, e-mail, Internet).
Descrierea jobului
- Desfășoară activități conform pregătirii, competențelor și specializărilor deținute;
- Operează datele în aplicația informatică a laboratorului;
- Cunoaște și respectă cerințele standardului de acreditare RENAR, ghidurile cerute de acreditare, efectuează controlul intern și verifică rezultatele obținute;
- Respectă confidențialitatea datelor pacienților și procedurile interne;
- Pregătește corespunzător probele biologice înainte de analiză, conform procedurilor specifice în vigoare;
- Înregistrează în registrul de evidență reactivii primiți și mișcările produselor (intrări/ieșiri/stoc), supravegheză păstrarea în condiții de securitate a reactivilor și utilizarea lor în termenul de valabilitate;
- Lucrează probele biologice corespunzătoare ale pacienților și verifică rezultatele obținute, respectând termenul stabilit pentru eliberarea rezultatelor;
- Detectează erorile posibile atât la nivelul echipamentelor care ar putea influența calitatea rezultatelor cât și la nivelul reactivilor, materialelor de control și calibrare;
- Monitorizează condițiile de mediu și verifica efectuarea curățeniei conform graficelor zilnice și lunare din compartimentul de hematologie;
- Respectă procedurile specifice legate de utilizarea echipamentului și aparaturii din dotarea compartimentului;
- Execută întreținerea zilnică a aparaturii din dotare (analizoare, echipamente de înaltă performanță);
- Răspunde de informarea imediată a persoanelor responsabile privind orice defecțiune în funcționarea echipamentului cu care își defășoară activitatea;
- Nu permite persoanelor neautorizate să manipuleze aparatura de care răspunde, execută calibrările aparatelor;
- Respectă regulile de biosiguranță, normele de Securitate și Sănătate în Muncă și PSI;
- Respectă regulamentul intern al instituției (privind programul de lucru, corectitudinea și punctualitatea în întocmirea rapoartelor, privind prejudiciul material și de imagine al laboratorului) și regulamentul de organizare și funcționare al acestuia;
- Respectă secretul profesional și Codul de Etică și deontologie profesională a biochimiștilor, biologilor și chimiștilor din sistemul sanitar, adoptat de către Ordinul Biochimiștilor, Biologilor și Chimiștilor din Romania;
- Program de lucru : în 2 ture, tura 1 L – V : 08.30 – 17.00, tura 2 L-V : 12.00 – 20.30; 1 Sâmbătă/lună : 09.00 – 12.30
Referent Asigurari
Locație: București
Cerintele postului:
- Experiență în asigurări de sănătate sau domeniul medical constituie un avantaj
- Abilități în înțelegerea și folosirea sistemelor de lucru (ERP, Office, etc.)
- Excelente abilități de comunicare, atitudine orientată către client
- Gândire analitică și capacitate de rezolvare a situațiilor complexe
- Gestionarea contractelor cu partenerii de asigurări private de sănătate
- Participarea activă la realizarea, dezvoltarea și urmărirea procedurilor de lucru
- Participarea la sesiuni de instruire
Medic recuperare medicală
Locație: București
Descriere:
- Cunoaște și răspunde de respectarea protocolului clinico-terapeutic;
- Evaluează pacienții pentru a determina nevoile lor individuale de recuperare. Aceasta poate include examinarea medicală, evaluarea funcțională, evaluarea stării psihologice și a nevoilor sociale ale pacienților;
- Pe baza evaluării inițiale, medicul de recuperare medicală dezvoltă un plan de tratament individualizat pentru fiecare pacient, ce poate implica prescrierea terapiilor fizice, terapii medicamentoase, intervenții de gestionare a durerii sau alte tratamente relevante;
- Monitorizează evoluția pacienților în timpul tratamentului și ajustează planul de tratament în consecință, prin evaluarea continuă a funcției fizice și a altor parametri relevanți pentru recuperare.
- Interpretează rezultatele imaginilor medicale, cum ar fi radiografiile şi tomografiile computerizate;
- Consiliază pacienţii cu privire la modificările stilului de viaţă care ar putea îmbunătăţi starea lor de sănătate şi preveni complicaţiile afecțiunilor specifice;
- Colaborează cu alţi specialişti medicali pentru a oferi pacienţilor cele mai bune opţiuni de tratament şi îngrijire;
- Completează fișa medicală a pacientului;
- Menține confidențialitatea datelor medicale ale pacientilor.
Cerințe:
- Absolvent al facultăţii de medicină cu diplomă de licenţă;
- Certificat de medic în gradul de specialist, specialitatea recuperare medicala;
- Certificat de membru CMR + Aviz anual de liberă practică, valabil.
Avantaje:
- Colaborare cu medici de top;
- Echipă tânară, motivată;
- Condiții de muncă excepționale, la nivel european;
- Lucrul în echipă;
- Echipamente performante, de ultimă generație, abordare comprehensivă a pacientului;
- Salariu motivant.
Reprezentant vânzări servicii medicale
Locație: București
Descriere:
- Vizitează periodic medicii din portofoliu, pentru a promova serviciile medicale Provita conform planului de lucru prestabilit;
- Dezvoltă și întreține relațiile cu medicii din zona de activitate;
- Contribuie la dezvoltarea portofoliului actual de medici;
- Propune strategii de diferențiere și promovare.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate
- Experiență într-o poziție similară – min. 2 ani în domeniul medical;
- Permis conducere categoria B;
- Abilități de vânzare, negociere & comunicare;
- Cunoștinte avansate de limba engleză;
- Cunoștinte avansate MS Office;
- Prezență agreabilă, amabilă, politicoasă și promptă, orientată spre nevoile clienților;
- Spirit de lucru în echipă.
Medic specialist Reumatologie în relaţie cu Casa de Asigurări de Sănătate
Locație: București
Descriere:
- Cunoaște și răspunde de respectarea protocolului clinico-terapeutic;
- Efectuează o evaluare clinică şi fizică detaliată pentru a diagnostica bolile reumatologice;
- Efectuează investigațiile funcționale specifice şi în plus poate interpreta rezultatele testelor de laborator şi imaginile medicale, cum ar fi radiografiile, CT-urile sau RMN-urile, pentru a confirma diagnosticul;
- Explică tratamentele prescrise pacienților şi monitorizeză pacienţii pentru a se asigura că tratamentul este eficient şi că nu apar efecte secundare;
- Evaluează și planifică cerințele de tratament;
- Educă pacienţii transmitându-le informaţii clare, cu privire la bolile lor, şi la tratamentele disponibile;
- Completează fișa medicală a pacientului;
- Menține confidențialitatea datelor medicale ale pacienților
Cerințe:
- Absolvent al facultăţii de medicină cu diplomă de licenţă;
- Certificat de medic în gradul de specialist, specialitatea reumatologie;
- Certificat de membru CMR + Aviz anual de liberă practică, valabil.
Avantaje:
- Colaborare cu medici de top;
- Echipă tânară, motivată;
- Condiții de muncă excepționale, la nivel european;
- Lucrul în echipă;
- Echipamente performante, de ultimă generație, abordare comprehensivă a pacientului;
- Salariu motivant;
Medic specialist gastroenterologie în relaţie cu Casa de Asigurări de Sănătate
Locație: București
Descriere:
- Cunoaște și răspunde de respectarea protocolului clinico-terapeutic;
- Efectuează examenul clinic al pacientului și stabileste diagnosticul;
- Prescrie şi oferă explicaţii privind tratamentele medicamentoase şi regimurile alimentare, pentru pacienţii cu afecţiuni digestive; Realizează proceduri endoscopice, pentru a investiga şi trata afecţiunile digestive;
- Interpretează rezultatele analizelor de sânge, şi nu numai, a imaginilor medicale, cum ar fi radiografiile şi tomografiile computerizate;
- Consiliază pacienţii cu privire la modificările stilului de viaţă care ar putea îmbunătăţi starea lor de sănătate şi preveni complicaţiile bolilor digestive;
- Colaborează cu alţi specialişti medicali, cum ar fi chirurgii, oncologii şi nutriţioniştii, pentru a oferi pacienţilor cele mai bune opţiuni de tratament şi îngrijire;
- Completează fișa medicală a pacientului;
- Menține confidențialitatea datelor medicale ale pacientilor.
Cerințe:
- Absolvent al facultăţii de medicină cu diplomă de licenţă;
- Este confirmat în gradul de specialist, specialitatea gastroenterologie;
- Deține drept de liberă practică valabil.
Avantaje:
- Colaborare cu medici de top;
- Echipă tânară, motivată;
- Condiții de muncă excepționale, la nivel european;
- Lucrul în echipă;
- Echipamente performante, de ultimă generație, abordare comprehensivă a pacientului;
- Salariu motivant;
Operator RX și Mamograf
Locație: București
Cerințe:
- Studii medii finalizate pentru specialitatea de radiologie şi imagistica medicala;
- Autorizaţia de liberă practică valabilă;
- Experienţă de minim 2 ani în activitatea de radiologie – operare RX / mamograf;
- Înţelegere solidă a teoriei radiologiei, a echipamentelor şi a tehnicilor de imagistică medicală;
- Cunoştiinţe bune operare calculator.
- Abilităţi excelente de comunicare şi relaţionare, atât cu pacienţii cât şi cu colegii;
Principalele responsabilitati:
- Pregăteşte pacienții pentru examinările de imagistică medicală, respectiv poziționează pacientul într-un mod care asigură obținerea celor mai bune imagini posibile;
- Operează echipamentul de imagistică medicală pentru a obține imagini precise și detaliate;
- Să aibă capacitatea de a interpreta imaginile pentru a identifica orice probleme sau anomalii;
- Să asigure mentenanța și repararea echipamentelor de imagistică medicală pentru a se asigura că acestea funcționează corect;
- Să asiste medicii în interpretarea imaginilor și să furnizeze informații suplimentare despre tehnica de imagistică medicală;
- Să înregistreze informațiile medicale ale pacienților în fișele lor medicale electronice sau în sistemul de înregistrare al spitalului;
- Să prelucreze şi să conserve filmele radiologice conform indicațiilor medicului
- Să urmeze toate procedurile de siguranță pentru a se asigura că pacienții și operatorii sunt protejați de radiații;
Beneficii:
- pachet salarial atractiv;
- tichete de masă;
- asigurare de sănătate privată, după perioada de probă.
Asistent Medical Generalist Gastroenterologie
Locație: București
Ne dorim un nou coleg cu o atitudine pozitivă, entuziast, empatic, perseverent, motivat, bun comunicator, flexibil, cu încredere în forțele proprii și dornic să se dezvolte profesional.
Cerințe:
- Studii de specialitate (şcoală postliceală, colegiu sau facultate);
- Autorizaţie de liberă practică valabilă;
- Experiență minimum 3 ani;
- Cunoștințe operare PC (Word, Excel);
- Prezență agreabilă, amabilă, politicoasă și promptă, orientată spre nevoile pacienților;
- Inițiativă – creativitate în muncă;
- Angajare la eforturi și sarcini suplimentare;
- Capacitatea de adaptare la situații noi, neprevăzute, rezistență la stres;
- Abilităţi de comunicare excelente, atât în ceea ce priveşte pacienţii, cât şi colegii şi medicii specialişti;
- Să respecte programul de lucru în ture și să utilizeze eficient și rațional timpul de lucru;
- Să respectă normele de disciplină impuse de conducerea spitalului;
Principalele responsabilități:
- Desfășoară activității conform pregătirii, competențelor și specializărilor deținute;
- Asistă medicul specialist în efectuarea procedurilor endoscopice, cum ar fi gastroscopia, colonoscopia sau biopsia, oferind suport tehnic și logistic;
- Colectează istoricul medical al pacienților, efectuează examene fizice și notează simptomele pentru a ajuta medicul specialist să facă un diagnostic precis;
- Monitorizează starea pacienților în timpul procedurilor endoscopice și în perioada de recuperare, asigurându-se că pacienții sunt în siguranță și confortabili;
- Poate administra medicamente prescrise de medicul specialist în timpul procedurilor endoscopice sau în perioada de recuperare;
- Pregătește pacienții pentru procedurile endoscopice și le oferă îngrijire după intervenție;
- Participarea la pregătirea pacienților pentru intervenții: informează pacienții despre procedurile endoscopice, pregătirea preoperatorie, perioada de recuperare și restricțiile alimentare și de activitate fizică;
- Înregistrează informațiile medicale ale pacienților în fișele lor medicale electronice sau în sistemul de înregistrare al spitalului;
- Completează planul de îngrijire a pacientului;
- Respectă cu stricteţe măsurile de prevenire a infecțiilor asociate asistentei medicale;
- Respectarea Codul de deontologie profesională.
Beneficii:
- pachet salarial atractiv;
- tichete de masă;
- asigurare de sănătate privată, după perioada de probă.
Asistent Medical Chirurgie
Locație: București
Ne dorim un nou coleg cu o atitudine pozitivă, entuziast, empatic, perseverent, motivat, bun comunicator, flexibil, cu încredere în forțele proprii și dornic să se dezvolte profesional.
Cerințe:
- Studii de specialitate – post-liceală sau facultate;
- Experiență minimum 3 ani;
- Prezență agreabilă, amabilă, politicoasă și promptă, orientată spre nevoile pacienților;
- Initiativa – creativitate in munca;
- Angajare la eforturi si sarcini suplimentare;
- Capacitatea de adaptare la situatii noi, neprevazute, rezistenta la stres;
- Loialitatea si atasamentul fata de spital;
- Abilități de comunicare foarte bune și spirit de lucru în echipă;
- Sa respecte programul de lucru in ture si sa utilizese eficient si rational timpul de lucru;
- Respecta normele de disciplina impuse de conducerea spitalului;
- Cunoștințe operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook);
Principalele responsabilități:
- Desfășurarea activității conform pregătirii, competențelor și specializărilor deținute;
- Respectarea codului de deontologie profesională;
- Administrarea tratamentului conform indicatiilor medicului;
- Pregateste pacientul si ajuta medicul la efectuarea diferitelor tehnici/manevre de investigatie si tratament;
- Pregateste pacientul pentru investigatii;
- Completeaza planul de ingrijire a pacientului;
- Sa respecte cu strictete masurile de prevenire a infectiilor asociate asistentei medicale;
Medic specialist ATI
Locație: București, Str. Agricultori nr. 82, Sector 2
Ești medic specialist Anestezie și Terapie Intensivă și dorești să te dezvolți într-un mediu dinamic și provocator în Terapia Durerii?
Nord – Grupul Medical Provita iți oferă șansa de a practica și învăța în același timp, într-un job full time: 50% specialitate de bază și 50% Terapia Durerii.
Salariu motivant.
Te așteptăm să devii parte din echipa Centrului Integrat de Terapia Durerii Nord!
Nord-Grupul Medical Provita a devenit în 2019 primul Centru de Instruire în Terapia Durerii aprobat ESRA din Europa Centrală și de Est.
Recepționist
Locație: București
Avem 3 posturi disponibile:
1. Recepționist spital – Str. Agricultori, Nr. 82, Sector 2, București
2. Recepționist imagistică – Str. Agricultori, Nr. 82, Sector 2, București
3. Recepționist imagistică – Bd. Unirii, Nr. 72, Sector 3, București
Cerințe:
• studii medii finalizate;
• minimum 3 luni experiență de lucru cu clienții;
• ideal experiență de lucru într-o altă clinică medicală sau CMI;
• abilități de comunicare foarte bune și lucru în echipă;
• prezență agreabilă, amabilă, politicoasă și promptă, orientată spre nevoile pacienților;
• dinamică, cu încredere în forțele proprii;
• rezistentă la stres, responsabilă;
• spirit de organizare, disciplină, punctualitate;
• limbi străine: engleză – nivel mediu;
• cunoștințe operare PC (Word, Excel, Microsoft Outlook);
Descrierea poziției:
• entry Level – sub 3 ani;
• domeniu de activitate: serviciu clienți, secretariat/administrativ;
• full time;
• program de lucru în ture;
Principalele responsabilități:
• întâmpină pacienții care sosesc în clinică și îi îndrumă către sala de așteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultația;
• programează sau reprogramează pacienții la diferite consultații/investigații;
• preia apelurile telefonice interne și externe în mod eficient și profesional;
• înregistrare și prelucrare date în sistemul operațional intern;
• clasează și arhivează rezultatele, fișele sau dosarele medicale și cererile pacienților;
• asigură comunicarea prin: email, fax, scrisori, atât intern cât și extern;
• încasează contravaloarea serviciilor medicale cash/card.
Beneficii:
• asigurare de sănătate privată
• pachet salarial atractiv
• bonuri de masă
Dacă te-am convins ne poți trimite CV-ul tău pe adresa cariere@nord.ro.
Vino să faci parte din echipa Nord!
Medic Pediatru
Locație: Str. Putna nr. 34, Suceava
Medic Specialist sau medic Primar Pediatrie
Program fulltime: 8h/zi
Prezența agreabilă, amabil, politicos, prompt, corect și responsabil;
Abilități de comunicare bune și spirit de lucru în echipă;
Certificat de membru in Colegiul Medicilor – vizat;
Program de lucru în 2 ture;
Cunoștințe operare PC;
Medicul își va desfășura activitatea în cadrul Clinicii Nord Suceava din Str. Putna nr. 34.
Poți aplica pe site sau poți trimite CV-ul la cariere@nord.ro
Vino să faci parte din echipa Nord!
Responsabil Curățenie
Infirmier
- Să dețină diplomă de absolvire a unui curs acreditat de infirmieră;
- Experiență pe postul de infirmieră de minim 6 luni, reprezintă avantaj;
- Persoană serioasă, politicoasă, harnică, punctuală, orientată către nevoile pacientului, cu atitudine pozitivă, care își dorește să lucreze în echipă;
- Disponibilitate de lucru în ture, inclusiv în weekend-uri și sărbători legale.
Descrierea jobului
- Efectuează activități de îngrijire pacienți, din aria sa de competență (toaleta pacienților, pregătirea paturilor, schimbarea lenjeriei, recepționarea și distribuirea alimentelor, curățenie în saloane);
- Acordă sprijin persoanelor internate, pentru satisfacerea nevoilor fiziologice (ploscă, urinar, tăviţe renale şi altele asemenea);
- Însoțește pacientul la diverse consulturi interdisciplinare;
- Are responsabilitatea de a colecta și transporta deșeurile menajere și infecțioase către spațiile special amenajate;
- Respectă regulile de asepsie, antisepsie și curățenie în toate compartimentele secției.
Beneficii:
- Salariu fix;
- Tichete de masă;
- Asigurare privată de sănătate.
Durata contractului va fi pe perioada nedeterminată.
Program de lucru în ture 12/24 (07.00 – 19.00 și 19.00 – 07.00).
Asistent Medical Ambulator
Locație: București
Ne dorim un nou coleg cu o atitudine pozitivă, entuziast, empatic, perseverent, motivat, bun comunicator, flexibil, cu încredere în forțele proprii și dornic să se dezvolte profesional.
Cerinte:
- studii de specialitate finalizate (post-liceală sau facultate)
- experiență într-o poziție similară minim 1 an.
- program de lucru full-time
Responsabilități:
- Desfășurarea activității conform pregătirii, competențelor și specializărilor deținute;
- Respectarea codului de deontologie profesională;
- Abilități de comunicare foarte bune și spirit de lucru în echipă;
- Prezență agreabilă, amabilă, politicoasă și promptă, orientată spre nevoile pacienților;
- Cunoștințe operare PC (Word, Excel, e-mail, Internet).
Asistent Balneo-Fizio-Kinetoterapie (cu atestat în masaj terapeutic)
Vino să faci parte din echipa Provita!
Cerințe:
- Asistent Balneo-Fizio-Kinetoterapie cu atestat în masaj terapeutic;
- Minimum 1 an experiență de lucru;
- Prezență agreabilă, amabilă, politicoasă și promptă, orientată spre nevoile pacienților;
- Abilități de comunicare foarte bune și spirit de lucru în echipă;
Descrierea poziției:
- Locație: Clinica Provita, București
- Asistent Balneo-Fizio-Kinetoterapie – program întreg
Principalele responsabilități:
- Desfășurarea activitătii conform pregătirii, competențelor și specializărilor deținute;
- Respectarea codului de deontologie profesională.